Sunday 17 November 2013

Semoga Fatin cepat Sembuh

Assalamualaikum

Hari ni hari Ahad. Sekolah di Malaysia rata-ratanya telah pun bercuti. Tapi, tak sampai seminggu, saya dah mula rindukan persekitaran sekolah. Entah apa la yang dirindukan pun tak tahu laa. huhu. Selalunya saya je yang rindu kat orang-orang, tapi orang-orang lain tak ingat kat saya pun. Apa-apa pun, saya ada Allah, Tuhan yang tak pernah jemu merindukan saya, sebab tu ujian sentiasa tak putus-putus. Allah rindu nak dengar doa hambaNya..

Kelmarin, bila terbaca status kak Ani kat facebook tentang Fatin Nasuha, saya jadi keliru-keliru sikit. Fatin Nasuha yang mana? Student Al-Azhar ke cikgu? Tapi saya risau, takut-takut orang yang dimaksudkan oleh kak Ani ialah Fatin Nasuha, ex-colleague di Al-Azhar dulu. Sebab curious sangat, saya call kak Esah, dan betul la, yang dimaksudkan oleh kak Ani ialah Fatin Nasuha. Fatin kena operate sebab ada cyst. Sedihnya...


Semoga Fatin cepat sembuh..Semoga sesiapa pun yang diuji oleh Allah atas dunia ni, bersabar atas setiap ujian. Ia sebagai kaffarah atas dosa-dosa yang lalu. Juga supaya kita tak lalai dan leka, bahawa dunia ini hanya bersifat sementara...


No comments:

Post a Comment

Sila la komen :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...