Monday 14 September 2015

Fasa Baru Kehidupan

Assalamualaikum !

Alhamdulillah atas segala kurnia Ilahi. Sudah hampir dua bulan menjalani kehidupan sebagai seorang isteri. Masih dalam proses berkenalan dan kekejutan. hehe. Kami tak berkawan sebelum bernikah. Jadi, masing-masing baru kenal dan terkejut dengan diri masing-masing.

"Eh, ingatkan dia ni macam ni, rupanya camni.." gitu la..hehe


Selepas berpindah ke Kepong, ramai pula waris sekitar SP yang menghubungi saya untuk mengajar anak mereka. Padahal, waktu saya iklankan perkhidmatan dan gigih menunggu panggilan, tiada pula yang bertanya. Apapun, saya bersyukur saja kepada Allah atas segala rezeki yang diberi.

Tinggi harapan untuk membantu pelajar di kawasan sana, namun apakan daya, jasad saya di samping suami di sini. Semoga tutor yang ada di sana dapat menggantikan diri ni. Saya akan teruskan bakti di kawasan baru. Saya yakin, rezeki Allah luas, seluas bumi ciptaanNya :)


Bye and assalamualaikum.. :)

No comments:

Post a Comment

Sila la komen :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...